Monteer je eigen Jaguar-commercial en maak kans op een DJI FPV Combo of Air 2S

Ben jij handig met videomontagesoftware? Heb je een voorliefde voor dronevideo’s? Ben je fan van snelle auto’s? Dan nodigt het Canadese filmproductiebedrijf TMS Productions je uit om deel te nemen aan hun Editing Challenge 2021. Het doel is om een nieuwe videocommercial te maken voor de Jaguar F-TYPE, op basis van bestaand bronmateriaal. Het prijzenpakket liegt er niet om, met als hoofdprijzen de DJI FPV Combo en Air 2S.

Monteren

Het is voor de tweede keer dat TMS Productions een videowedstrijd organiseert. Maar in tegenstelling tot de meeste andere videowedstrijden draait het hier niet om de contentproductie zelf, maar puur en alleen om de montage. Het team van TMS Productions maakte de meest uiteenlopende shots van de nieuwe Jaguar F-TYPE luxe sportauto – droneshots, FPV shots, close-ups, interieur en exterieur, rijshots en omgevingsshots – en het is aan jou om een nieuwe edit te maken op basis van het aangeleverde materiaal. Zowel professionals als amateurs kunnen deelnemen.

Meedoen is eenvoudig. Je kunt beschikken over al het bronmateriaal dat werd gemaakt door TMS Productions. Op basis daarvan monteer je een nieuwe promotievideo voor de Jaguar F-TYPE, met een lengte van 30 tot 60 seconden. Tot slot upload je je video naar Instagram, met hashtag #TMSEdit2021 en een mention van @tmsproductions_. Voorwaarde is wel dat je voor de soundtrack gebruik maakt van muziek van Epidemic Sound (je kunt een proefabonnement van 30 dagen afsluiten). Verder kun je alle transities en effecten toepassen die je maar wilt.

De hoofdprijs: een DJI FPV Combo

Prijzenpakket en meedoen

Zeker voor droneliefhebbers vallen er aansprekende prijzen te winnen. De hoofdprijs voor de beste nieuwe commercial is een DJI FPV Combo, inclusief DJI Goggles, controller en drie accu’s. De prijs voor het beste sounddesign is een DJI Air 2S met 1” camera. De maker van de meest unieke edit wint een GoPro Hero 9. Tot slot wordt er een Peter McKinnon cameratas verloot onder alle deelnemers.

De wedstrijd is internationaal en staat dus ook open voor videomakers uit België en Nederland. Meedoen kan tot en met 14 juni. Om inspiratie op te doen kun je op Instagram de tot nu toe ingezonden bijdragen bekijken, of je bekijkt de versie die TMS Productions zelf maakte.

Voor meer uitleg en toegang tot de bronbestanden (beschikbaar in 1080p HD of ultraHD 4K, 30/60 fps) kijk je op deze informatiepagina op de website van TMS Productions.

1 Reactie
  1. […] autocommercials gesproken: heb je al meegedaan aan de Editing Challenge 2021, waarbij je zelf op basis van bestaand videomateriaal een nieuwe autoreclame in elkaar mag gaan […]

    Geef een reactie

    Online drone kopen? Vergelijk drone prijzen online!
    Logo
    Vergelijk items
    • Totaal (0)
    Vergelijken