DJI, ’s werelds leider in civiele drones en luchtbeeldtechnologie, upgradet de service en ondersteuning die het biedt voor Noord-Amerikaanse klanten die een nieuw Mavic 2 Enterprise Zoom-, Mavic 2 Enterprise Dual- of Phantom 4 RTK-vliegtuig kopen. Het standaard ondersteuningspakket van DJI voegt nu basisreparatie- en vervangingsdekking toe voor een jaar na de eerste aankoop, inclusief maximaal twee productvervangingen voor een enkele drone tegen een kleine, standaard vergoeding. Deze aanvullende dekking is ontworpen om eenvoudige en betrouwbare service-opties te bieden aan professionele drone-gebruikers die voor hun werk op DJI-producten vertrouwen.
Deze ondersteuningsverbeteringen komen tot stand omdat een groeiend aantal piloten afhankelijk is van DJI-drones om infrastructuur te inspecteren, wegen te onderzoeken en zelfs levens te redden – met meer dan 100.000 commerciële of civiele dronepiloten in de Verenigde Staten vanaf juli 2018. De nieuwe upgrades naar basisondersteuning zullen deze piloten operationeel houden door betaalbare vliegtuigvervangingen een standaard te maken voor alle nieuwe aankopen.
“Terwijl de commerciële drone-industrie van ontluikend naar volwassen gaat, zijn ondersteuningsprogramma’s de sleutel tot het versnellen van de groei van de industrie door de financiële risico’s voor operators te beperken”, zegt Mario Rebello, DJI Vice President en Country Manager van Noord-Amerika. “Hoewel al onze zakelijke klanten gunstig zijn, zijn ondersteuningsprogramma’s van cruciaal belang voor de Amerikaanse en Canadese markten, waar kleine, in eigen land ontwikkelde serviceproviders afhankelijk zijn van DJI-drones om aan de behoeften van hun groeiende klantenkring te voldoen.”
Beschikbaarheid
Het verbeterde ondersteuningsprogramma is vanaf 22 januari 2018 inbegrepen bij alle bestellingen van een Mavic 2 Enterprise Zoom-, Mavic 2 Enterprise Dual- of Phantom 4 RTK-vliegtuig bij DJI Enterprise-dealers in de Verenigde Staten en Canada. U kunt een lokale DJI Enterprise-dealer vinden om meer te weten te komen of een nieuwe drone te kopen hier.
Dealers zullen ook eerdere eenheden die voor die tijd zijn besteld, meenemen, die niet de verbeterde ondersteuningsdekking hebben. Klanten die ondersteuningsdekking willen kopen voor eerder gekochte eenheden, hun ondersteuningsplan willen upgraden of de dekking van hun payloads willen vergroten, kunnen nog steeds een Enterprise Shield-abonnement kopen. U kunt rechtstreeks contact opnemen met uw plaatselijke dealer om Enterprise Shield aan te schaffen en meer te weten te komen over Enterprise Shield hier.
Neem voor algemene vragen over het nieuwe ondersteuningsprogramma contact op met na.enterprise@dji.com